torsdag

oj. vilken kalabalik det har varit alltså. upp och ner. fram och tillbaks. men nu ser det lite ljusare ut, verkar som att jag kmr få en egen lägga inom snar framtid. om man nu kan lita på den där gubben, han verkar ju vara rätt självupptagen och busy dygnet runt. men jag hoppas.

sitter i köket. håller på och kokar tevatten. imorn är sista dagen, sen semester i två v. känns skönt. tänkte dra och kolla in pride på lördag med en kompis. flumma lite. fast jag känner mig lite nere, konstigt nog. men jag vet varför. sjukt svullen i magen också, gör mig också nere, haha.

och juste, jag hittar inte mitt kontokort, sjukt irriterande! har fan letat över allt. var säker på att det skulle ligga i shortsens fickor, men nä. fast ska leta mera. måste ha det imorn ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0