easy alone

måste btw erkänna att det är helt jävla fantastiskt att ha läggan för sig själv. ingen jävla snubbe att irritera sig på. fantastic! i löv it. längtar verkligen tills jag får tag i en egen lägga så att jag kan ta hand om min egen skit, så att säga. usch, för pojkvänner. aldrig mer. men, imorgon kmr han hem. förmodligen. usch och fy. men för att slippa se hans fyllesvullna face så funtar jag på att sticka till morsan och gå ut och käka med henne efter jobbet. bra idé, va? snopen han kmr bli. HAHA.

blev så förbannat avis på min kompis när hon satt och pratade om hur härligt det var att vara singel. hon beskrev det som att hon var prinsessan i sagan. kände mig ännu mer sugen på att ha ett eget liv. alltså, det är inte det att jag vill dejta en massa olika snubbar varje helg, men jag losade mina känslor för min snubbe för typ ett år sen. extra jobbigt då när man bor ihop och inte bara kan breaka up, eftersom att man ju måste ha ngnstans att bo först. it sucks. men snart är det väl min tur kanske. *hoppas*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0